מטפלים בשיווק אחת ולתמיד

עם מאיר ורחל שרפר

הגשר הפנימי והמדויק שיזרים לכם מטופלים מדויקים  באופן קבוע בלי לכתוב פוסטים כל היום או לבזבז אנרגיה ברשתות החברתיות

קורס דיגיטלי – 7 חלקים
כל התיאוריה והפרקטיקה המעשית – שעוזרת למאות מטפלים ומאמנים
לבנות תשתית יציבה לקליניקה ולעסק
בלי 'להידחף" , למכור', או 'לשווק' בצורה מוחצנת

תהיו המטפלים שאתם רוצים להיות, תתעסקו בעיקר, במה שאתם אוהבים ותביאו ברכה לכם ולעולם.

אז איך בונים את ה'גשר הפנימי'
שימלא לך את הקליניקה
בצורה שמותאמת לך?

מחקר שנערך בשנת 2014 על ידי האוניברסיטה העברית בירושלים מצא כי 70% מהמטפלים שנסקרו דיווחו שחוויה אישית משמעותית השפיעה על בחירתם בתחום.

כל איש טיפול יודע שהוא לא סתם עבר דרך עם עצמו והאתגרים שהחיים זימנו לו, ישנם אנשים רבים שנמצאים כעת באותו מצב נפשי וזקוקים לעזרתכם ולכלים שיש לכם להגיש להם כמו אויר לנשימה אבל- כדי שזה יקרה "צריך" לשווק את עצמכם כדי שלמטופלים הפוטנציאלים יהיה את הגשר להכיר אתכם ולקבל את עזרתכם.. ודווקא שם לא צריך את המחקר שנערך בשנת 2017 על ידי האוניברסיטה הפתוחה שמצא שמטפלים רבים חשים אי נוחות וחוסר נעימות כאשר הם משווקים את שירותיהם. 

בשיחותיי עם מאות מטפלים מצאתי דווקא בקונפליקט הזה של היציאה מהכוח אל הפועל המטפל "חסום מול עצמו ולא מצליח "לטפל" בעצמו כדי לשחרר חסם משמעותי זה

והאמת שזה מאוד טבעי, כאנשי טיפול אנחנו בדרך כלל יותר אנשי לב, רגישים לניאונסים העדינים של הנפש פנימה

וכשאנחנו פוגשים את עולם השיווק דרך עיניהם החיצוניות של 'היועצים העסקיים' משהו שם מתכרכם מבפנים מצד אחד אנחנו מבינים שכלי השיווק עובדים ועוזרים לעסקים רבים להציע את מרכולתם מצד שני קשה מאוד להתחבר כשזה לא מותאם לשפה הטיפולית.

וכאן הבשורה הגדולה עבורכם… כדי שמטופלים יבואו אליכם בקלות בלי שתתחרפנו מצורות שיווק שאתם שונאים לעשות אתם חייבים 'לשווק בצורה טיפולית' –

"מטפלים בשיווק אחת ולתמיד" נועד בדיוק בשביל לבנות את התשתית והגשר הפנימי למטפלים שרוצים לקוחות 

הגשר הטיפולי מבוסס על דרך מקצועית ומוכחת שבנויה על תהליך פנימי של המטפל שמוריד אוטומטית את הרתיעה משיווק ולמטופלים יש דרך רחבה להכיר אתכם באמת, להבין שזה מותאם להם.

לכם נשאר להישאר במקומכם, בדיוק כמו שאתם, ולחייך במליאות כאשר תשמעו את עשרות הפניות והדפיקות בדלת הקליניקה שלכם של אנשים שחיכו להכיר במיוחד אתכם.

הצעד הראשון שלכם לקליניקה מלאה ומשגשגת
בדרך שמותאמת לכם באמת, מתחיל כאן

מלאו את הפרטים הראשוניים, תעברו לעמוד התשלום המאובטח, מתחילים מיד!

בנינו את הקורס במיוחד למטפלים שניסו כבר לכתוב פוסטים, לפרסם סטטוסים או פליירים וזה לא היה להם כיף ולא עבד כמו שצריך,

אם נמאס לכם לקבל (שוב) עצות מיועצים עסקיים שמדברים מבחוץ ולא מבינים את השפה הפנימית שלכם 

ועם זאת עדיין אתם מאמינים שאפשר להתפרנס טוב מהשליחות שלהם בלי לעשות פעולות שאתם לא אוהבים. 

יש הטבה גדולה לכמות מצומצמת לנרשמים היום

אז מה מחכה לכם
בקורס המושקע?

7 חלקים מלאים וגדושים,

 52 שיעורים ממוקדים ומעשיים  

וכל הקבצים שתכל'ס, יביאו לכם לקוחות  אחת ולתמיד והקליניקה שלכם תתמלא בדיוק כמו שחלמתם.

חלק ראשון: מה חוסם מטפלים מלשווק

  • קונפליקט השיווק של מטפלים רבים וצעד ראשון להבין איך לצאת ממנו מחוזקים
  • שיווק לא חייב להיות מנוגד לעולם הטיפול
  • שיווק = הכרות  -חיבור -אמון - הבשלה

חלק שני : הדרך המדויקת שלקוחות יכירו אתכם

  • הצעד הראשון שיצור את השם שלכם
  • איזון בין נתינה לקבלה - סוד השפע שלכם
  • צעדים מעשיים שנגישים לכם כבר עכשיו

חלק שלישי: תכלס - קהל יעד וכתיבה שיווקית

  • איך קהל היעד קשור לייעוד שלכם?
  • מפת הדרכים שתשחרר את כל חסמי הכתיבה
  • השוק מוצף? זה כבר לא יפחיד אתכם

חלק רביעי: תכל'ס - לבנות את התשתית השיווקית שלך

  • התשתית הדיגיטלית שתזרים לכם לקוחות לקליניקה
  • מתנה דיגיטלית - איך לבנות כבר היום את השער שלך להבאת לקוחות לשנים רבות…
  • דפי נחיתה - מה התפקיד המרכזי של דף הנחיתה ובמה כדאי להתמקד כדי שהוא ימגנט אליכם את הלקוחות שלכם.

חלק חמישי: רשימת תפוצה - הגו'קר של אנשי הטיפול

  • מה זה רשימת תפוצה ולמה היא הנכס הכי גדול שלך
  • אנשים היום עדיין פותחים מיילים?
  • להיות בקשר עם הלקוחות שלך במינימום מאמץ
  •  

חלק שישי - הכסף והמספרים של הקליניקה שלך

  • כסף זה לא מילה גסה - גם בעולם הטיפול
  • למה חשוב לנהל את הקליניקה כעסק?
  • כמה כסף אתם רוצים להביא הביתה מהקליניקה שלכם??

חלק שביעי ואחרון -  הסודות להצלחה: מדדים מעשיים להתקדמות עסקית ובשלות פנימית!

  • 5 המדדים שיעזרו לך להבין שהגיע הזמן
  • אוהבים הרפתקאות? בואו תגלו אם זה מותאם לכם עכשיו
  • במה להשקיע? סרטון חובה שיחסוך לכם אלפי שקלים....

מה עוד אתם מקבלים:

איך לכתוב את מפת הדרכים השיווקית שלכם אחד לאחד בעסק שלך.

כולל קובץ עבודה שיוביל אתכם צעד אחר צעד לבניית 'המצפן השיווקי' המותאם לקהל היעוד שלכם.

 

'התשתית האוטומטית'

אתם משקיעים פעם אחת והיא ממשיכה לעבוד עבורכם למשך שנים.

-איך לכתוב את מדריך התוכן שלך צעד אחר צעד + טמפלט מעשי לכתיבת המדריך שלכם.

איך לכתוב מדוייק את דף הנחיתה שלך
שלב אחר שלב

+ טמפלט מעשי לכתיבת דפי הנחיתה שלכם.

לקוחות ממליצים
מכפיל כוח לסגירות שלכם

קובץ מוכן להבאת המלצות חמות שממגנטות לקוחות דומים.

'הג'וקר של השיווק הטיפולי'

מהי תוכנת דיוור, איך משתמשים בה בצורה יעילה ופשוטה ומביאים מטופלים בקלות וברווחיות לאורך זמן.
תבניות לכתיבת מיילים שנותנים ערך ועוזרים למטופלים הבאים שלך להבשיל ולהגיע אליך לתהליכים טיפוליים בתשלום.

ובנוסף - תקופת נסיון - חודש במתנה בתוכנת רב מסר

המארז העסקי למטפלים – קבצי אקסל עם  טבלאות לחישוב הכנסות ובניית תוכנית עסקית מוצלחת ורווחית המותאמת לשלב שלכם.

מה אומרים עלינו

המלצה מיוחדת (1)
המלצה מיוחדת (2)

למה כדאי לצפות שיקרה לכם
ולקליניקה שלכם
כבר במהלך הקורס:

בהתחלה, הכל ייראה אותו דבר וכביכול שום דבר לא ישתנה
אך יגיע שלב (במהלך החודש הראשון) שאפילו כלי אחד שתיישמו
יעלה אתכם לתדר הנכון
ומשם זה רק מתחיל…

זה מתחיל מרצון חזק

שלא מרפה וזה מתעצם ככל שאתם נשארים נאמנים לעצמכם ולא מוותרים על הדרך וצורת הביטוי  שבאמת חשובים לכם.

את הקורס צילמנו לכם אחרי שצעדנו באותה דרך (ארוכה שהיא קצרה) בעצמנו

וליווינו בפועל יד ביד כבר עשרות מטפלים שונים ומגוונים שהתקדמו משמעותית למילוי הייעוד שלהם 

וזה הסרטון הראשון שכבר מחכה לכם:

איפה? מתי? כמה?

איפה זה קורה?

אצלכם במחשב ובנייד! כל התוכן כבר מחכה לכם באתר קורסים סגור, שנשאר אצלכם לתמיד, זמין לכם גם במחשב וגם בנייד, כולל הקלטות אודיו של הקורס להאזנה בדרכים.

מתי מתחילים?

ממש ממש עכשיו! מיד עם השלמת ההרשמה, ישלח אליכם מייל עם שם משתמש וסיסמא לאתר הקורס הסגור, בכל מספר ימים ייפתח לכם ידע חדש ומשימות לתרגול. אל דאגה, נזכיר לכם להיכנס בכל פעם שייפתח שיעור חדש.

כמה שווה לבנות תשתית יציבה
שמביאה לקוחות בצורה שמותאמת לך?

בקבוצות לימוד יוקרתיות זה יכול להיות תהליך של מספר חודשים
שנע בין 15,000 ויכול להגיע גם ל70,000 ש"ח
(עם הרבה שואוו, ופיתוי של אוכל יוקרתי בכל מפגש)

בליווי עסקי שבדרך כלל מלמד את תורת השיווק בשפה חיצונית
זה יכול לנוע בתשלום חודשי של 3000-6000 שח מידי חודש…

כאן, אתם מקבלת תכל'ס,
גם את כל המקצועיות של כלי השיווק 
וגם את הפרקטיקה המעשית שמותאמת במיוחד לאנשי טיפול

בהשקעה ראויה:

2180 ש"ח

לרגל ההשקה:

1380 ש"ח בלבד!

מחיר מיוחד ל-20 הראשונים שרוכשים היום:

675 ש"ח בלבד!

פחות ממחיר של פגישה ייעוץ שיווקית חד פעמית אתם מקבלים
את תמצית וריכוז מעשי של למידה ועשיה של שנים רבות (מוכר כהוצאה לעסק)

תמלאו כעת את הפרטים, תעברו לדף התשלום המאובטח ותתחילו כבר עכשיו:

מספיקה פגישה אחת או שניים שיבואו בעקבות אחת העצות מהקורס בשביל לכסות את ההשקעה שלכם בו.

אם עד 14 יום מרכישת הקורס, תצפו בתכנים ולא תראו שהוא מקדם אתכם, תהיה לכם הזכות לשלוח לנו מייל שאתם חושבים שהקורס פחות מותאם לכם ונשיב לכם את מלוא הסכום בחזרה 

אנו מאמינים בכל ליבנו שתכנים אלו יקדמו אתכם משמעותית בכל המובנים.

איך תדעו שהקורס מטפלים בשיווק אחת ולתמיד
מדוייק עבורכם:

1. אתם רוצים זרימת מטופלים באופן קבוע ועד היום לא הצלחתם ליישם

התכנים לא היו מסודרים לכם, היעוצים שקיבלתם לא התחברו לכם שם בפנים עם פעימות הלב וחשוב לכם גם להתחבר וליהנות מהדרך להבאת מטופלים מותאמים ומדוייקים לכם.

2. התעייפתם מלהעלות כל היום סטוריס ופוסטים

 אין לכם בעיה לכתוב תוכן אבל מתיש אתכם לשמוע מה'יועצים העסקיים' שחייבים להיות מחוברים כל הזמן און ליין לרשתות החברתיות השפה שם לא מותאמת לכם, הקצב מסחרר אתכם וגם כשאולי ניסיתם שמשהו אחר ייתעסק בזה במקומכם זה לא כל כך הביא מטופלים.

3. "אין לכם תשתית מסודרת ויציבה"

אתם מבינים שאחד ההבדלים המשמעותיים בין מטפלים שהקליניקה שלהם מדשדשת לבין אלו שמליאה באופן קבוע, מעבר למקצועיות והמשובים הטובים מהלקוחות זה שיש להם דרך פעולות ברורה מה לעשות בכל מצב כדי להביא לקוחות חדשים, בלי להסתמך רק על פה לאוזן או שמשהו ימליץ מה שתלוי באחרים ולפי תקופות.. 

4. הייתם כבר בייעוץ עסקי

והבנתם ששיווק זה לא מותרות, אך יותר חשוב לכם שכלי השיווק יהיו מחוברים לשפה הנפשית והטיפולית ושמטפלים רבים צעדו בה וממליצים עליה.

מאיפה הכל התחיל?

מאיר ורחל שרפר, שותפים לחיים כבר 16 שנים.

את השותפות העסקית שלנו התחלנו בשלב החזון עוד הרבה לפני שפתחנו עוסק במע"מ
כשמאיר רק התחיל לגשש את דרכו בעולם הטיפול והליווי האישי והזוגי
רחל כבר חלמה איתו יחד על אנשים וזוגות רבים הנעזרים בכלי התקשורת המקרבת בקליניקה כשתיפתח.

מאז ילדותו מאיר ידע שיש לו כישרון של הקשבה והכלה ועדיין מאז שגמלה החלטה בליבו לפתוח קליניקה
הייתה עוד דרך ארוכה עד שזה קרה בפועל..
הפחדים, חוסר הביטחון, והחששות מפתיחת עסק גברו והתעצמו
אך הגיע שלב שהפחד לפספס את הייעוד ולהיות שנים רבות בעבודה לא מתגמלת
ובלי חיבור פנימי הכריעו את הכף ומאיר קפץ למים..

עצם האומץ והקפיצה הינם כבר הצלחה אך משם ועד להתפרנס בכבוד מהשליחות והייעוד נתקלו במסוכות נוספות
ובינהם הצורך של היום לשווק ולהביא לקוחות מותאמים לקליניקה.
באומץ לב נוסף ובהשקעה של עשרות אלפי שקלים,
מאיר ורחל התמקצעו אצל טובי מומחי השיווק בארץ ובדרך ארוכה (שהיא קצרה)
עשו את הבלתי יאמן והקליניקה צמחה ושגשגה לפי הרצון והיכולת.

כיום יש למאיר ורחל רשימת תפוצה של עשרות אלפי זוגות שמקבלים מהם תכנים בצורה שוטפת
ומאות רבות של אנשים וזוגות שעברו תהליכים משמעותיים בקליניקה ודרך ההדרכות האינטרנטיות.

את מה שאנחנו מלמדים יישמנו קודם כל על עצמנו, 

ממליצים לכם בחום להציץ במה שאנשים שחוו את הקורס משתפים 

ולרכוש את אחד הקורסים המושקעים ביותר במחיר מצחיק של פחות ממפגש ייעוץ 1.

שאלות שאולי מעסיקות אותך

בוודאי! קורסים רבים מלמדים את רזי השיווק הכללי ולא מבינים ששיווק למטפלים שונה בצורה מהותית. מטפלים מחוברים לשפה רכה יותר, נפשית יותר ולא רוצים להתעסק ב'לשכנע את הלקוח', זו הסיבה שמטפלים רבים מתייאשים מעולם השיווק ולפעמים אף מוותרים על חלום השליחות והקליניקה משלהם, בקורס הזה תקבלו את כל הכלים השיווקית בצורה הכי מקצועית שיש אך בד בבד בהתאמה להלך הרוח של עולמות הטיפול, תנסו ומיד תבינו.

זה נכון ולא נכון, אין ספק שכיום בעידן הדיגיטלי יש הרבה לקוחות פוטנציאלים שמסתובבים ברשתות 

ומי שאוהב את השפה, הקצב והתקשורת ברשתות יכול להשתלב בפעילות הדיגיטלית ולהביא מטופלים בכל מיני צורות.. אך מה שבדרך כלל יועצים עסקיים רבים לא זוכרים שאנשי טיפול יותר אוהבים לטפל מאשר לשווק וזה נכון שכדאי למגנט את הלקוחות הרבים שמסתובבים בדיגיטל, בקורס מטפלים בשיווק אחת ולתמיד תראו שמספיק לבנות תשתית שיווקית פעם אחת בצורה שמותאמת לאנשי טיפול ולא צריך  לכלות את הזמן ולהעלות כל היום סטטוסים, פוסטים ורילסים, רכשו את הקורס שמבין את האופי שלכם 

וגם תחסכו זמן וכסף אך גם סוף סוף תתחברו לשיווק שמדבר בגובה העיניים שלכם כמטפלים.

מה היית אומר למטופל שלך? אם לא תיקח אחריות על החלק שלך, לא יעזור כל הכלים והתובנות שאתן לך כמטפל, ותישאר במקום. כך גם כאן, אם יש לך ציפיה שרכישת הקורס לבד תעשה עבורך את המשימות – כנראה זה לא מותאם לך, 

בקורס מעבר לבהירות ולסדר ישנם קבצים מסודרים שמסבירים מא-ת בצורה מפורטת איך להתקדם למעשה, מי שצופה בשיעורים ומיישם את המשימות חווה התקדמות משמעותית – במחיר של פחות מפגישת ייעוץ חד פעמית יש לך תובנות ועמל של שנים רבות, גם כלי אחד יקדם אותך ליעדים שחשובים לך- שווה לך לנסות!

הקורס הינו אינטרנטי ואין בו ליווי אישי, עם זאת מעל 90% מבוגריו ששיתפו אותנו אמרו שהוא קידם אותם כפי שהוא, התוכן מועבר בצורה מאוד בהירה ומסודרת ויש עוגן של משימות פשוטות שהן יוצרות את השינוי, עם זאת אם יהיה לך שאלה ספציפית בעקבות הקורס ניתן תמיד לשלוח לנו למייל ונשתדל בשמחה לתת מענה אישי.

בוודאי! והרבה מעבר לזה, הקורס נותן מענה הוליסטי! על אף שהקורס מאוד מעשי ופרקטי הוא נוגע בצורה מאורגנת בכל הנושאים שמטפל צריך על מנת לבנות תשתית יציבה לקליניקה ולעסק לאורך זמן

בשונה מקורסים שנוגעים רק בנישה אחת כאן יש דרך סלולה להצלחה, זהו אוצר בלום למטפלים שרוצים להצליח שיווקית ולהתפרנס בכבוד מהשליחות שלהם.

שמיישמים זה הופך את הקליניקה למשגשגת,

צפו בשיתופים:

דניאל וסטפריד

"סוף סוף הבנו איך להקשיב אחד לשניה בצורה מיטיבה"

נגה מישלטיין

"חובה לכל מי שרוצה לפרוץ דרך בין אדם לעצמו ובזוגיות.."

חני תלם הקיסר

"סוף סוף הבנו איך להקשיב אחד לשניה בצורה מיטיבה"

גלעד ונגרובר

"חובה לכל מי שרוצה לפרוץ דרך בין אדם לעצמו ובזוגיות.."

אלחנן איזק

"סוף סוף הבנו איך להקשיב אחד לשניה בצורה מיטיבה"

איל בן יעקב  | מכון גבעולים

"סוף סוף הבנו איך להקשיב אחד לשניה בצורה מיטיבה"

שרית רוגובסקי | מלווה לכלכלת המשפחה

"סוף סוף הבנו איך להקשיב אחד לשניה בצורה מיטיבה"

איל ישראל שטרנליב

"סוף סוף הבנו איך להקשיב אחד לשניה בצורה מיטיבה"

במקום 2180 ש"ח

המחיר שלך לעכשיו, רק: 675 ש"ח

לאיזה מייל לשלוח לך את הקורס עם כל הבונוסים??
נשאר רק לכתוב לנו את המייל שלך, לאשר תשלום, ולהצטרף לתכנית:

תפריט נגישות

המתנה בדרך אליך :)
ובנתיים:

המתנה בדרך אליך :) ובנתיים: